24 maj 2014

Chanel 14 Samba

Som några av er kanske redan vet fick jag ett gäng nagellack av min mamma som hon tänkt slänga. Ett utav dessa är detta, Samba från Chanel. Det är ett guldlack i en ganska varm ton, i flaskan ser det smått duokromt ut med skiftningar mellan guld och orangerött men detta syns inte på nageln. Formulan är tunn och jag behövde tre lager. Vad gäller färgen måste jag ju vara helt ärligt, jag varken trivs i den eller tycker att det är särskilt fin. Trots detta gillar jag det, det har ju ett sentimentalt värde.  Jag vet tyvärr inte så mycket om Samba, tror det släpptes år 2000 tillsammans med några andra lack med samma tema. Någon som sitter på med information?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.