24 november 2013

Nail Art Sunday: Svart/vitt

Den här veckan är temat svart/vitt och jag har gjort ännu en gradient i svartvitt. Den här gången är det dock en glittergradient. Basen består av Nordic Caps vita krämlack, närmast nagelbanden la jag lite svart krämlack (också från NC) för att slippa lägga allt för mycket glitter där för att få det opakt. Sedan duttade jag dit L.A. Girl Uninhibited.

Jag glömmer lätt bort hur effektfullt det är med svartvita nail arts. Det är ju så snyggt! Måste försöka komma ihåg att göra mer nail art i svartvitt. Ska bli kul att se alla bidrag!

Trevlig söndag på er!

12 kommentarer:

  1. Vääääldigft läckert och gradient är en nail art favvis hos mig och denna är superfin. :-)

    SvaraRadera
  2. Vilket smart knep att lägga ett lack i liknande färg längst ner för att dölja skarven, den ska jag lägga på minnet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Alltid roligt att ge och ta lite tips och tricks :)

      Radera
  3. Du kan vara nöjd, för det är verkligen jätte snyggt

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.