13 november 2013

L.A Girl - Sandy Beach (Sand Blast)

Idag tänkte jag visa ännu ett texturlack, fast idag är det ett från L.A Girl vid namn Sandy Beach. Märkligt namn på ett blått lack tycker jag, men det kan jag bortse från.

Sandy Beach är ett kornblått texturlack, det täcker på två lager och är lättlackat men en aning flyktigt. Det flöt ut till nagelbandet på en nagel, men då försökte jag verkligen slicka kanten på nagelbandet och utmande ödet lite väl mycket. Lacket innehåller inget skimmer eller glitter men det glittrar ändå lite på nageln tack vare texturen. Jag älskar den här nyansen av blått och är löjligt förtjust i texturlack så detta går helt klart hem hos mig.  Lacket ser någon enstaka nyans mörkare ut i verkligenheten.


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kul att du tycker det, jag gillar det massor!

      Radera
  2. Ser jättefint ut men som du säger så vill man ju tro att detta kanske är ett beigt lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, exakt. Det finns ett beigt lack i kollektionen men det heter Sandstorm (om jag minns rätt). Jättemärkligt namn på ett blått sandlack iaf..

      Radera
  3. Kanon snygg blå nyans, ser jätte snyggt ut

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.