7 november 2013

China Glaze – Purr-fect Plum

Oj, det är nästan så att jag skäms över att visa detta. Jag har testat water marble någon gång förut, det gick åt helvete. Det här är den första ni får se, och ja, jag har en del att jobba på. Valde att enbart marbla ringfingernaglarna, ville inte riskera att misslyckas på alla. Haha.

Basen är två lager China Glaze – Purr-fect Plum, ett plommonlila krämlack som drar lite åt det rödbruna hållet. Jag använde Purr-fect Plum och Tart-y For The Party till min water marble.




6 kommentarer:

  1. Men det blev ju en läcker detalj tycker jag, du är mer vågad än mig, för jag har inte vågat mig på det alls....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är roligt att prova lite nytt men just WM tar det lite tid för mig att få kläm på..

      Radera
  2. Åh, detta var ju jättesnyggt! Du har ingen anledning att skämmas alls. :D Fram med mer watermarbling och visa här tycker jag allt! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack! Du är för go. Ska se till att testa igen! :)

      Radera
  3. Tycker det blev jätte snyggt. Kan ju säga att jag har bara testat nån gång å det gick inget bra alls

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej usch, det är svårt att få till det ibland! På´t igen :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.