22 november 2013

Barry M Countess

Texturlack som täcker på två lättlackade lager. Det påminner extremt mycket om Wine Crush från IsaDora, som blivit min favorit bland mina texturlack. Basen drar mer åt det svarta hållet i Countess jämfört med Wine Crush som drar mer åt lila. Det guldiga och lila glittret ser dock exakt likadant ut. Förut var jag inne på att köpa en backup av Wine Crush, men nu känner jag inte att jag behöver det. Är det nödvändigt att säga att jag älskar det?
 
Countess till vänster och Wine Crush till höger.
 





4 kommentarer:

  1. Oj de var nästintill identiska ju! Superfint!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är de. Riktigt fina båda två!

      Radera
  2. På bilderna ser dom nästan identiska ut

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.