16 juni 2013

Nail Art Sunday: Layering

Denna söndag gör jag det väldigt enkelt för mig. En layering ovanpå gårdagens Disco Dress från Color Club. Lacket jag lagt ovanpå? Darling Diva - Dangerous Driver. Dangerous Driver är ett layeringlack som både är duokromt (mellan rött och grönt) och holografiskt.  Några linjära regnbågar blir det inte, men det är så vackert ändå, så det gör mig ingenting. Det duokroma finns där, men jag har inte riktigt lyckats fånga det på bild. Happy Nail Art Sunday på er!



12 kommentarer:

  1. Det är helt okej att göra det enkelt för sig, själv använder jag arkivbilder denna söndag;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland behöver man underlätta lite för sig själv, skönt att jag inte är ensam om det :)

      Radera
  2. Ungefär hur snyggt som helst!

    SvaraRadera
  3. Wow, det blev riktigt vackert, verkligen fin layering!

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.