24 juni 2013

L.A. Girl – Dazzling Pink

Dags för det första lacket ur L.A Girls 3D Effectkollektion! Jag visar det här med tre lager på naglarna och ett lager SV. Lättlackat och jag har inga klagomål gällande formulan.

Jag skulle beskriva färgen som hallonrosa med prismatiskt glitter, hade hoppats på mer holografiskt glitter, men det är fint ändå. Glittret skimrar i orange i solljus, vilket är jättefint, men jag känner mig inte helt bekväm i den här hallonrosa färgen. Fint, absolut, men inte riktigt min grej.






4 kommentarer:

  1. Väldigt fin färg och fint hologlitter i det. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh herregud så vackert! Behöver de här lacken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de två jag hunnit prova är jättefina! Var faktiskt tveksam gällande köp av dessa men ångrar mig inte en sekund. Skriv upp de på önskelistan :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.