12 april 2013

Sammanfattning: Dollish Polish - The Big Bang Theory Set

Tänkte faktiskt ge mig på att göra en sammanfattning av Dollish Polish - The Big Bang Theory Set. Till att börja med: Jag är sjukt glad över att jag fick tag på dessa.

På första plats hamnar, som väntat, Penny... Penny... Penny... Det gjorde mig inte besviken. Så fint!

Andraplatsen går till Coitus som jag blev glatt överraskad av. Trodde inte att jag skulle vara så förtjust men det är väldigt fint! Gillar den klara basen och de diskreta färgerna på glittret.

På tredje plats hamnar I´m Not Crazy, My Mother Had Me Tested. Glatt överraskad över det här också, även om det är betydligt galnare än Coitus. Det lilla minuset är den något gula basen i lacket.

På fjärde, och sista, plats hamnar Bazinga. Jag vet, det trodde inte jag heller! Hade höga förhoppningar på det här lacket. Hade det inte varit för den, enligt mig, för gula basen i lacket hade jag älskat det. Tyvärr blir det svårt att göra snygga layerings med ett lack som drar åt det gula hållet. Annars gillar jag det! Och jag är väldigt glad över att det finns i min samling.




2 kommentarer:

  1. Hihi vi rangordnade de exakt lika du och jag, lite roligt. Visst är det en underbar kollektion att ha i sin ägo?! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad lustigt! Har läst din sammanfattningen men minns inte att du rangordnade på samma sätt. Skoj! Verkligen, är jätteglad över att ha den i min ägo :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.