5 september 2012

Today´s nails: BK 11

Förstår om ni tröttnar på att se det här med tippar i olika färger, det är ju inte alls särskilt avancerat. Men jag gillar det! Tänkte passa på att utnyttja längden jag fått till på naglarna innan jag vill fila ner dem igen. Jag brukar inte trivas i så här långa naglar och när de är nerfilade passar det sig inte lika bra med såna här manikyrer. Hoppas ni har överseende! :)

Hur som helst, här ser ni BK nummer 11 som jag köpte på Ebay. Det gammelrosa glittret ligger i en väldigt ljus och skir rosa bas så jag fick lägga på två lager för att få opacitet. Som bas över hela nageln har jag använt IsaDoras Pink, nummer 696. Lättlackat och allt som vanligt när det gäller IsaDora. Jag tog två lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.