19 augusti 2012

Seche Vite Professional Kit

Jag har nog allt gått och blivit lite småförälskad i Seche Vite Dry Fast Top Coat. Torkar superduperfort, är lättlackat och ger en väldigt fin glans. Eftersom jag lackar om naglarna ofta är det en jäkla åtgång på SV här hemma och penseln är i det kortaste laget så när man gjort slut på typ halva flaskan får man gräva upp resten..

Eller så gör man som jag nu gjort, köpt det här kittet och fyllt på flaskan istället. Detta "professional kit" innehåller en stor flaska på 118 ml och en vanlig på 14 ml, plus en pip som ska underlätta när man fyller på, fast den är urusel, så den slängde jag. Det gick jättebra att fylla på ändå, det är bara att hälla. Betalade typ 155-160 spänn för kittet inklusive frakt, det är typ  1.20 kr/ml. Som hittat?! Som hittat! En flaska på 14 ml kostar typ 120 kronor här i Sverige, det är 8.55 kr/ml. Matematikgeniet är i farten och konstaterar att jag aldrig mer kommer köpa SV i Sverige igen.

Köpt på Ebay av den här säljaren. Leveransen tog typ sex-sju dagar, inklusive en helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.