5 juni 2012

Today´s nails: Seche Vite

Seche Vite Dry Fast Top Coat är ett snabbtorkande överlack som av många anses vara det bästa överlacket i världen, det har vunnit många utmärkelser. Den patenterade formulan tränger igenom alla lager av nagellack ända ner till underlacket och skapar ett enda starkt lager över hela nagelbädden, detta ska också göra att man slipper gulfärgade naglar. Seche Vite ska göra naglarna starkare, silkesblanka, hållbara och det ska göra att nagellacket absolut inte flagnar.

Så, vad tycker jag? Jag har bara provat det en gång så jag kan inte uttala mig om några långsiktiga resultat som till exempel om naglarna blir starkare, om det motverkar att nagellacket flagnar eller om den riktiga nageln inte gulnar. Detta återstår att se och jag återkommer om detta senare. Just nu kan jag säga så här: Mina naglar ser ut att vara gjorda av glas! Så blanka, glansiga och fina är de, tack vare Seche Vite. Sheche Vite har ganska tjock formula men är ändå lätt att få jämnt och fint. Inga klagomål gällande penseln. Torkar fort och det ska appliceras på vått lack så man sparar lite tid. Grymt överlack, så här långt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.